textfallah

عکس نوشته:عاشقانه.اجتماعی.طنز

textfallah

عکس نوشته:عاشقانه.اجتماعی.طنز

عکس نوشته:عاشقانه.اجتماعی.طنز

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۹/۲۲
    aqaq
  • ۹۴/۰۹/۰۵
    vas
  • ۹۴/۰۸/۲۷
    lhk

آذر ماهی یعنی:

  • ali falahi

نظرات  (۷)

من روژان هستم متولد ۲۲آذر عکس نوشتتون واقعا عالی بود
پاسخ:
merci
من مبینا هستم متولد23آذر  عالی بود عکسنوشته تون


عالیهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
من متولد 6 آذر هستم پستتون عالی بود
ععععععااااااالللللللییییییییی.  بود ٢٩اذر هستم👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻😜🙃
باعثه افتخارمه که یه آذرماهیم.متولد ۲۶ آذر هستم ^ـ^

سلام متولد ۲۴ آذر هستم

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی